وب سایت رسمی ماشین سازی پی یو صنعت نظری
021-56392505

پشتیبانی 24 ساعته

دستگاه تزریق ایربولینگ AirBlowing زیره کفش و تزریق مستقیم کفش

تزریق زیره کفش با مواد ایربولینگ و کفش تزریق مستقیم

زیره ایربولینگ در صنعت کفش طی سالهای اخیر طرفدار زیادی پیدا کرده است. و بسیاری از تولید کنندگان علاقمند به خرید دستگاه تزریق ایربولینگ برای تزریق زیره و یا تزریق مستقیم کفش شده اند. از این رو لازم است توضیحاتی درباره کیفیت زیره AirBlowing و نوع مواد آن صحبت شود. مواد ایربولینگ از خانواده PVC بوده که ترکیبی از 85 درصد پودر PVC و 15 درصد آن افزودنی های مختلف می باشد. افزودنی ها از قبیل کامپاند که یک محصول پلیمری است و از ترکیب پلیمرها و افزودنی های خاص جهت افزایش مقاومت و همچنین آماده کردن پلیمر برای استفاده در صنعت مورد نظر می باشد. و اضافه کردن رنگ PVC به نام تیتان که در بازار به نام رنگ ریتاردی نیز میشناسند. و افزودن روغن DOP و همچنین پودر فوکو یا آزو دی، کربن آمید به عنوان مواد کف کننده یا فوم کننده به پلیمرها اجازه می دهد تا وزن و چگالی خود را کاهش دهند. مورد استفاده در PVC و EVA جهت تولید صندل استفاده شود. و حتی باعث ایجاد سطح صاف می گردد. این ترکیبات معمولا در کارخانه موادسازی صورت می گیرد. در صورت نیاز به رنگ خاص، تولید کننده میبایست مواد بدون رنگ تهیه کرده و در واحد خود رنگ مورد نظر را به آن اضافه کند.

مزیت و یا معایب زیره ایربولینگ نسبت به زیره PVC و PU:

  1. چسبندگی زیره ایربولینگ مثل زیره PVC به پستایی بهتر از PU می باشد
  2. زیره ایربولینگ سبک تر از زیره PVC می باشد و همانند زیره PVC قابل بازیافت است.
  3. از نظر سایش، نسبت به زیره PU مقاومت کمتری دارد
  4. زیره PU سبک است و امکان تولید زیره های مختلف و متنوع با مواد PU وجود دارد. مثل زیره های پاشنه بلند زنانه
  5. بیس پایه رنگ پذیری زیره PU نسبت به زیره ایربولینگ و PVC بیشتر می باشد
  6. زیره ایربولولینگ برای کارهای زیر 50 درصد کیفیت استفاده میشود اما زیره pu و EVA برای تمامی کارها و بیشتر کارهای با کیفیت مورد استفاده قرار میگیرند

واحد بازرگانی ماشین سازی پی یو صنعت نظری جهت ثبت سفارش و واردات آن با شماره همراه 09120372363 و شماره ثابت 02156392505 آماده خدمت رسانی می باشد.

این شرکت، جهت آموزش و راه اندازی دستگاه ایربولینگ، گارانتی یک ساله  و همچنین خدمات پس از فروش در کنار شما تولیدکنندگان گرامی می باشد.

تعداد بازدید : 2081