(( ویژگی های شاخص در انتخاب ماشین سازی پی یو صنعت نظری ))
1-تنوع و کامل بودن ماشین الات (این تنوع علاوه بر آنکه طیف گسترده ای از مشتریان را در صنایع مختلف کشور پوشش می دهد و به هر مشتری امکان می دهد تا دستگاه متناسب با تولید و سرمایه گذاری اولیه که مدنظر دارند انتخاب کند ) لازم بذکر می باشد که این شرکت اقدام به ساخت دستگاه اقتصادی با مبلغ پایین تر و با قطعات مرغوب نموده تا همه علاقه مندان به تولید در صنعت کفش بتوانند از امکانات لازم برخوردار گردند.
2- داشتن انبار قطعات کامل (کلیه قطعات یدکی که مورد نیاز مشتریان می باشد کدبندی شده که در صورت نیاز آنها در اسرع وقت برای آنها ارسال می گردد لازم بذکر می باشد که این واحد تولیدی هیچگونه دغدغه ای در خصوص وارد نمودن قطعات اروپایی نداشته و قطعات خود را تا دوسال ، پیشاپیش تامین می نماید
بیشتر بخوانید

در چه فضایی می توان زیره کفش با دستگاه پی یو تولید کرد

در چه فضایی می توان زیره کفش با دستگاه پی یو تولید کرد

ماشین سازی پی یو صنعت نظری در این مورد که در چه فضایی می توان زیره کفش با دستگاه پی یو تولید کرد توضیحاتی برای شما بیان میکنیم

آمار بازدید 2739


انتخاب یک سالن تولیدی برای تولید زیره کفش رابطه مستقیمی به ظرفیت تولید و تعداد ایستگاه ( یونیت مخصوص قالب های کفش) دارد که به شرح  آن میپردازیم: 
معمولا ایده آل ترین فضاء مورد نیاز  برای تولید زیره پی یو به تعداد برآوردی حداقل 700 جفت روزانه و با بهره گرفتن از ماشین آلات روز این صنعت از قبیل دستگاه تزریق پی یو (ماشین سازی پی یو صنعت نظری) به همراه  12 ایستگاه  (محل قرار گرفتن قالب های زیره و کفش در دو مدل افقی و عمودی ) یک عدد اوون (گرم کن مواد ایزو و پلی ) و یک عدد میکسر( همزن مواد) و یک عدد کمپرسور باد مورد نیاز می باشد. دستگاه تزریق پی یو با متعلقات خط تولید  در فضایی به طول 11 متر و عرض 6 متر جا نمایی می گردد اما تولید کننده برای تولید وبسته بندی و غیره روی هم رفته یک فضایی حداقل به مساحت  200 مترمربع را پیشنهاد میکنیم.
 برای راه اندازی و بهره برداری از خط تولید با ماشین آلات ساخته شده شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری ( دستگاه تزریق پی یو ، ایستگاه ، اوون ، میکسر) به  برق با قدرت  50 آمپرمورد نیاز می باشد. که پیش نیاز زیر ساختی مثل کابل ورودی مناسب به خط تولید و سالن و همچنین فیوز های اداره برق نصب شده در  ورودی سالن شما باید 50 آمپر پیش بینی شده باشد. قابل توجه می باشد  که دستگاه تزریق پی یو دائم  کار و در ۲۴ساعت شبانه روز درحال کار میباشد ، ضعیف بودن کابل ها و فیوز های مربوطه با توجه به مصرف جریان دائم موجب می گردد کابل های انتقال برق  داغ شده و موجب اتصالی و خسارت جبران ناپذیری همچون آتش سوزی گردد. متاسفانه در صنعت کفش از این نوع موارد بسیار اتفاق افتاده و طبق آمار به دست آمده با نظر کارشناسی صورت گرفته ، اصلی ترین علت رعایت نکردن موارد فوق می باشد . برای شروع فعالیت تولیدی در صنعت کفش باید از یک متخصص مجرب استفاده کرد داشتن سرمایه و فضایی مناسب کافی نیست دانش تخصصی مکمل دارایی و موفقیت در تولید کننده است با تحقیق در مورد صنعت کفش یا از متخصصین مجرب که شرکت ماشین سازی نظری مشاور و راهنمای  تولید کننده های کفش هستند ، می توان  استفاده کرد .
انشعاب گاز شهری  الزامی نمی باشد اگر چه بودنش نعمت برای تولید کننده است.

 

 

 

z

فروش کالای شما

اگر شما هم کالایی برای فروش دارید، حتما با تیم پشتیبانی وب سایت در تماس باشید و محصولات خود را در سایت، ارائه کنید.

v

ضمانت محصولات

تمام محصولات فروشگاه آنلاین شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری دارای ضمانت هستند، با خیال راحت در وب شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری خرید کنید.

c

ایده های جذاب فروش

اگر دنبال کالایی خاص هستید، اگر دنبال بهترین قیمت و تضمین کیفیت هستید، برای شما پیشنهاد ویژه داریم.

n

همیشه در دسترس

تمام روز هفته در ساختمان اداری شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری، در کنار شما هستیم، از خرید اینترنتی خود در سایت، لذت ببرید.

برای برطرف شدن سوالات خود در تمام حوزه های صنعت کفش، از شروع تولید تا راه اندازی خط تولید، تهیه دستگاه و لوازم مصرفی خود، حتما به این بخش از سایت مراجعه کنید.

j

همیشه در کنار شما هستیم

با تلاش مدیران مجموعه شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری، امیدواریم بتوانیم بهترین محصولات را در سریع ترین زمان ممکن، در اختیار شما قرار دهیم
g

اطلاعات تماس شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری

تلفن تماس: ۰۲۱۵۶۳۹۲۴۵۹ - ۰۲۱۵۶۳۹۳۰۶۷
آدرس :تهران، جاده ساوه، بعد از سه راه آدران، رباط کریم، شهرک صنعتی نصیرآباد، نبش خیابان ابن سینا و صنعت، پلاک ۸، قطعه M۱.

r

درخواست همکاری

برای ارسال درخواست همکاری در فروش، میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن های شرکت، در تماس باشید.

e

پشتیبانی

در صورت وجود هر سوال و مشکل قبل از خرید در سایت و مشکلات پشتیبانی، میتوانید با شماره تلفن پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۵۶۳۹۲۵۰۵ - ۰۲۱۵۶۳۹۲۴۷۹ در تماس باشید.