(( ویژگی های شاخص در انتخاب ماشین سازی پی یو صنعت نظری ))
1-تنوع و کامل بودن ماشین الات (این تنوع علاوه بر آنکه طیف گسترده ای از مشتریان را در صنایع مختلف کشور پوشش می دهد و به هر مشتری امکان می دهد تا دستگاه متناسب با تولید و سرمایه گذاری اولیه که مدنظر دارند انتخاب کند ) لازم بذکر می باشد که این شرکت اقدام به ساخت دستگاه اقتصادی با مبلغ پایین تر و با قطعات مرغوب نموده تا همه علاقه مندان به تولید در صنعت کفش بتوانند از امکانات لازم برخوردار گردند.
2- داشتن انبار قطعات کامل (کلیه قطعات یدکی که مورد نیاز مشتریان می باشد کدبندی شده که در صورت نیاز آنها در اسرع وقت برای آنها ارسال می گردد لازم بذکر می باشد که این واحد تولیدی هیچگونه دغدغه ای در خصوص وارد نمودن قطعات اروپایی نداشته و قطعات خود را تا دوسال ، پیشاپیش تامین می نماید
بیشتر بخوانید

جلسه هفتم کلاس آموزش اپراتوری دستگاه پی یو

جلسه هفتم کلاس آموزش اپراتوری دستگاه پی یو

⭐️ تعمیر کردن و تمیز کردن پمپ MVV یا پمپ دنده ای مواد ایزو و پلی ⭐️

آمار بازدید 1685

شما از کجا باید بدانید که چه زمانی پمپ ایزو وپلی نیاز به تعمیر و باز شدن دارن
1.در دو مورد نیاز است که پمپ ها باز شوند 
_هرگاه پمپ ایزو وپلی گیرپاژ کند
_هرگاه شفت پمپ  بریده شده باشد 
2. برای اینکه بدانیم پمپ گیرپاژ است یا گیربکس باید چکار کنیم؟

در ابتدا قبل از باز کردن پمپ و یا گیربکس با جدا کردن کوبلینگ از همدیگر و بطوریکه با هم درگیر نباشند الکترو گیربکس را روشن می کنید اگر چرخید که پمپ گیرپاژ می باشد اما اگر گیربکس گیرپاژ باشد یعنی پمپ سالم می باشد .3. اگر پمپ گیرپاژ بود آنرا باز کنید و قطعات آنرا از هم جدا کرده و به مدت 2 یا 3 ساعت داخل اسید DMF  قرار دهید تا مواد خشک شده که اغلب پمپ ایزو به مشکل بر می خورد نرم شده تا بتوان با یک پارچه قطعات را تمیز بکنیم به هیچ عنوان حق ندارید از فرچه سیمی و یا سمباده زبر استفاده کنید فقط با پارچه در قسمتهایی که مواد خشک شده و جدا نمی شود خصوصا روی سطح می توانید از تیغ کاتر استفاده کنید بصورتیکه روی سطح خراشیدگی ایجاد نشود و داخل دنده ها را نباید سوهان بکشیم اگر قسمت بیرونی دنده ها پلیسه ای داشته باشد با سوهان ریز که الماسه یا دم موشی و یا سوهان قالب سازی نام دارد می توانید پلیسه را بردارید پمپ های استفاده شده در دستگاه تزریق پی یو ساخت ماشین سازی پی یو صنعت نظری از برند ایتالیایی MVV  استفاده می شود که بهترین پمپ در دنیا محسوب می شود در حفظ و نگهداری آن بسیار دقیق باشید .4. بعد از تمیز کردن با دقت پمپ را به همان شکل که باز کردیدببندید .
5. برای چک کردن درستی کار یک دور پمپ را با دست بچرخانید اگر گیر نداشت درست بسته شده است اما اگر گیر داشت حتما باید باز شود و دوباره بازبینی شود که چرا زمان چرخش گیر دارد .
6. پمپ را سر جایش می بندیم قبل از اینکه گیربکس را روشن کنیم کوبلینگ پمپ و گیربکس را 
می چرخانیم یک دور کامل اگر جایی گیر داشته باشد چون به درستی پمپ اطمینان داریم کمی 
پایه های پمپ را شل کرده و از تحت فشار بودن پیچ پایه ها کم می کنیم حتما رفع ایراد خواهد شد .
7. فاصله کوبلینگ از هم حداکثر تا 1 میل و حداقل 5/0 میلیمتر می باشد و هر طرف باید یکسان باشد بعداز روشن کردن گیربکس اگر دست روی پمپ بگذاریم نباید اصتحکاکی احساس کنیم .

 

z

فروش کالای شما

اگر شما هم کالایی برای فروش دارید، حتما با تیم پشتیبانی وب سایت در تماس باشید و محصولات خود را در سایت، ارائه کنید.

v

ضمانت محصولات

تمام محصولات فروشگاه آنلاین شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری دارای ضمانت هستند، با خیال راحت در وب شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری خرید کنید.

c

ایده های جذاب فروش

اگر دنبال کالایی خاص هستید، اگر دنبال بهترین قیمت و تضمین کیفیت هستید، برای شما پیشنهاد ویژه داریم.

n

همیشه در دسترس

تمام روز هفته در ساختمان اداری شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری، در کنار شما هستیم، از خرید اینترنتی خود در سایت، لذت ببرید.

برای برطرف شدن سوالات خود در تمام حوزه های صنعت کفش، از شروع تولید تا راه اندازی خط تولید، تهیه دستگاه و لوازم مصرفی خود، حتما به این بخش از سایت مراجعه کنید.

j

همیشه در کنار شما هستیم

با تلاش مدیران مجموعه شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری، امیدواریم بتوانیم بهترین محصولات را در سریع ترین زمان ممکن، در اختیار شما قرار دهیم
g

اطلاعات تماس شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری

تلفن تماس: ۰۲۱۵۶۳۹۲۴۵۹ - ۰۲۱۵۶۳۹۳۰۶۷
آدرس :تهران، جاده ساوه، بعد از سه راه آدران، رباط کریم، شهرک صنعتی نصیرآباد، نبش خیابان ابن سینا و صنعت، پلاک ۸، قطعه M۱.

r

درخواست همکاری

برای ارسال درخواست همکاری در فروش، میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن های شرکت، در تماس باشید.

e

پشتیبانی

در صورت وجود هر سوال و مشکل قبل از خرید در سایت و مشکلات پشتیبانی، میتوانید با شماره تلفن پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۵۶۳۹۲۵۰۵ - ۰۲۱۵۶۳۹۲۴۷۹ در تماس باشید.