(( ویژگی های شاخص در انتخاب ماشین سازی پی یو صنعت نظری ))
1-تنوع و کامل بودن ماشین الات (این تنوع علاوه بر آنکه طیف گسترده ای از مشتریان را در صنایع مختلف کشور پوشش می دهد و به هر مشتری امکان می دهد تا دستگاه متناسب با تولید و سرمایه گذاری اولیه که مدنظر دارند انتخاب کند ) لازم بذکر می باشد که این شرکت اقدام به ساخت دستگاه اقتصادی با مبلغ پایین تر و با قطعات مرغوب نموده تا همه علاقه مندان به تولید در صنعت کفش بتوانند از امکانات لازم برخوردار گردند.
2- داشتن انبار قطعات کامل (کلیه قطعات یدکی که مورد نیاز مشتریان می باشد کدبندی شده که در صورت نیاز آنها در اسرع وقت برای آنها ارسال می گردد لازم بذکر می باشد که این واحد تولیدی هیچگونه دغدغه ای در خصوص وارد نمودن قطعات اروپایی نداشته و قطعات خود را تا دوسال ، پیشاپیش تامین می نماید
بیشتر بخوانید

قیمت دستگاه تزریق زیره کفش پی یو

قیمت دستگاه تزریق زیره کفش پی یو

توضیحاتی بابت قیمت دستگاه تزریق زیره کفش

آمار بازدید 8245

امروزه قیمت های مختلفی به گوش میرسد بعضا" تا دویست میلیون تومن اختلاف نسبت به یکدیگر سوال اینجاست آن دستگاهی که قیمت بالا دارد گران است ؟ یا دستگاهی که قیمت پایین دارد سازنده اش با انصاف میباشد؟

در دهه هشتاد بین قیمت ماشین سازها اختلاف زیادی دیده نمیشد چرا ؟ چونکه اکثرا" لوازم اروپایی برای ساخت استفاده میکردند.

اما در دهه نود به بعد به دلایلی که بیان میکنم ، اختلاف قیمت زیاد شد و متاسفانه اینطور تصور میرفت که شخصی که گرانتر میدهد به دنبال سود بیشتر میباشد ، اما چنین نبود ، با گران شدن ارز و سخت شدن واردات و اضافه شدن ماشین ساز نا آشنا به حساسیت مواد پلی یورتان کفشی و تحریک مشتری برای خرید،  بهمین خاطراز سر اجبار استفاده از لوازم و قطعات بی دقت و ایرانی،  دستگاه بی کیفیت و ارزان وارد بازار شد و عده زیادی بخاطر مبلغ اضافی پرداخت نکنند و به تصور اینکه فرقی با هم ندارند ،  هم به واحد تولید خودشان و هم صنعت کفش با تولید زیره پی یو بی کیفیت لطمه وارد شد . 

ماشین سازی پی یو صنعت نظری تمامی سختیهای واردات و پرداخت هزینه بالا ارز و دیگر مسائل را تحمل کرد ،  تا همواره دستگاه با کیفیت تحویل مشتریان بدهد ، اما اخیرا"در کشور ایران عزیز برای اثبات حقانیت فقط حرف کارساز نبوده ازاینرو ماشین سازی پی یو صنعت نظری 

دو مدل ماشین از نظر قیمت و کیفیت ارائه مینماید ، تا دوستان علاقمند به برند پی یو صنعت نظری توان خرید داشته باشند و از خدمات شبانه روزی این شرکت بهره مند باشند و با پیشرفت مالی بتوانند دستگاه ارزان خود را ارتقاء دهند و از ارزش برند این شرکت برای فروش دستگاه پی یو استفاده کنند.همچنین از خدمات بی وقفه این شرکت بهره مند باشند . لازم به ذکر میباشد کلیه دارندگان دستگاه تزریق پی یو ، ساخت هر شخصی باشد ، میتوانند از خدمات و واحد تعمیرات شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری و هایپر قطعات و مواد اولیه این شرکت استفاده کنند

z

فروش کالای شما

اگر شما هم کالایی برای فروش دارید، حتما با تیم پشتیبانی وب سایت در تماس باشید و محصولات خود را در سایت، ارائه کنید.

v

ضمانت محصولات

تمام محصولات فروشگاه آنلاین شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری دارای ضمانت هستند، با خیال راحت در وب شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری خرید کنید.

c

ایده های جذاب فروش

اگر دنبال کالایی خاص هستید، اگر دنبال بهترین قیمت و تضمین کیفیت هستید، برای شما پیشنهاد ویژه داریم.

n

همیشه در دسترس

تمام روز هفته در ساختمان اداری شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری، در کنار شما هستیم، از خرید اینترنتی خود در سایت، لذت ببرید.

برای برطرف شدن سوالات خود در تمام حوزه های صنعت کفش، از شروع تولید تا راه اندازی خط تولید، تهیه دستگاه و لوازم مصرفی خود، حتما به این بخش از سایت مراجعه کنید.

j

همیشه در کنار شما هستیم

با تلاش مدیران مجموعه شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری، امیدواریم بتوانیم بهترین محصولات را در سریع ترین زمان ممکن، در اختیار شما قرار دهیم
g

اطلاعات تماس شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری

تلفن تماس: ۰۲۱۵۶۳۹۲۴۵۹ - ۰۲۱۵۶۳۹۳۰۶۷
آدرس :تهران، جاده ساوه، بعد از سه راه آدران، رباط کریم، شهرک صنعتی نصیرآباد، نبش خیابان ابن سینا و صنعت، پلاک ۸، قطعه M۱.

r

درخواست همکاری

برای ارسال درخواست همکاری در فروش، میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن های شرکت، در تماس باشید.

e

پشتیبانی

در صورت وجود هر سوال و مشکل قبل از خرید در سایت و مشکلات پشتیبانی، میتوانید با شماره تلفن پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۵۶۳۹۲۵۰۵ - ۰۲۱۵۶۳۹۲۴۷۹ در تماس باشید.