(( ویژگی های شاخص در انتخاب ماشین سازی پی یو صنعت نظری ))
1-تنوع و کامل بودن ماشین الات (این تنوع علاوه بر آنکه طیف گسترده ای از مشتریان را در صنایع مختلف کشور پوشش می دهد و به هر مشتری امکان می دهد تا دستگاه متناسب با تولید و سرمایه گذاری اولیه که مدنظر دارند انتخاب کند ) لازم بذکر می باشد که این شرکت اقدام به ساخت دستگاه اقتصادی با مبلغ پایین تر و با قطعات مرغوب نموده تا همه علاقه مندان به تولید در صنعت کفش بتوانند از امکانات لازم برخوردار گردند.
2- داشتن انبار قطعات کامل (کلیه قطعات یدکی که مورد نیاز مشتریان می باشد کدبندی شده که در صورت نیاز آنها در اسرع وقت برای آنها ارسال می گردد لازم بذکر می باشد که این واحد تولیدی هیچگونه دغدغه ای در خصوص وارد نمودن قطعات اروپایی نداشته و قطعات خود را تا دوسال ، پیشاپیش تامین می نماید
بیشتر بخوانید

خرید و فروش ماشین الات کفاشی و دستگاه پی یو و دستگاه زیره ی پی وی سی دست دوم

خرید و فروش ماشین الات کفاشی و دستگاه پی یو و دستگاه زیره ی پی وی سی دست دوم

قابل توجه کلیه فروشندگان و خریداران دستگاههای دست دوم کفاشی

آمار بازدید 979

 

قابل توجه واحد های تولید کفش  - زیره و صندل

 

تولید کنندگان محترمی که به دلایل مختلف از جمله: تغییر حیطه کاری (تغییر شغل ) - تعطیلی واحد تولیدی - داشتن دستگاه مازاد - ارتقاء و یا خرید ماشین الات جدید که لازم می دانند که دستگاه کارکرده خود را به فروش برسانند اما نمی دانند کجا و چگونه ؟! همچنین خریداران عزیزی که دنبال دستگاه های کارکرده و ارزان قیمت و دستگاه سالم هستند نمیدانند به کجا مراجعه کنند و اگر دستگاهی از جایی پیشنهاد شده باشد از صحت قطعیت مبلغ پیشنهادی و سلامت دستگاه مشکوک بوده و همچنین نگرانی از قبیل اینکه خدمات دستگاه فوق را از کجا تامین کنند  را خواهند داشت و برای رفع این نگرانی و اینکه یک خرید مطمئن داشته باشید و با خیالی آسوده و بدون هیچگونه دغدغه خاطری و بی واسطه و از جایی که اعتبار سی ساله در صنعت کفش و سابقه درخشان و نام نیکی در این صنعت دارد ، پشتیبان شما می باشد. ماشین سازی پی یو صنعت نظری با طراحی یک سایت مخصوص برای خرید و فروش دستگاه های دست دوم و یک سایت جداگانه برای کاریابی و  استخدام اپراتور دستگاه پی یو و قراردادن لینک آن را در سایت پی یو صنعت نظری این امکان را برای شما عزیران فراهم نموده تا با صرف کمترین زمان ممکن مشکل خود را رفع نمایید.

شما با مراجعه به سایت ، منوی خرید و فروش دستگاه را انتخاب و همانطوری که در ویدیو توضیح داده می شود، در زیر منو ها گزینه مربوط به ماشین یا دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید . مثال: اگر دستگاه کارکشی دارید نباید گزینه دستگاه پی یو را انتخاب کنید، چراکه می بایست زیرمنوی نزدیک به دستگاه مدنظر خود را انتخاب کنید . پس از ثبت شماره موبایل خود ،  کدی را که از طریق پیامک برایتان ارسال خواهد شد را وارد نموده و مشخصات کامل خواسته شده را پر کنید و عکسهای دستگاه مربوطه را در قسمت آپلود که به صورت رنگ آبی مشخص شده است  بارگذاری نمایید. تا این قسمت کار ثبت کننده آگهی، پایان یافته و می بایست منتظر تایید کارشناسان فنی این مجموعه باشند. درصورت نیاز ، کارشناسان فنی به واحد تولیدی درخواست کننده  اعزام ، و پس از رویت و کارشناسی از صحت و سلامت دستگاه و میزان استهلاک آن،  قیمت مناسب نسبت به وضعیت دستگاه به فروشنده اعلام می شود و با تایید ایشان دستگاه برای خریدارانی که قبلا در سایت ثبت نام کرده اند و یا ثبت نام خواهند کرد قابل مشاهده خواهد بود (ثبت نام خریداران در سایت جهت مشاهده آگهی ها الزامی است ). و در صورت انتخاب ، خریدار مستقیما می تواند بدون واسطه با فروشنده وارد مذاکره شده و خرید خود را انجام دهد و هدف اصلی شرکت پی یو صنعت نظری جلوگیری از خرید نامناسب و خدمت به تولیدکنندگان صنعت کفش می باشد همچنین لازم به ذکر است که پس از خرید صورت گرفته ، شما از خدمات و پشتیبانی ماشین سازی پی یو صنعت نظری برخوردار  خواهید بود.

z

فروش کالای شما

اگر شما هم کالایی برای فروش دارید، حتما با تیم پشتیبانی وب سایت در تماس باشید و محصولات خود را در سایت، ارائه کنید.

v

ضمانت محصولات

تمام محصولات فروشگاه آنلاین شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری دارای ضمانت هستند، با خیال راحت در وب شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری خرید کنید.

c

ایده های جذاب فروش

اگر دنبال کالایی خاص هستید، اگر دنبال بهترین قیمت و تضمین کیفیت هستید، برای شما پیشنهاد ویژه داریم.

n

همیشه در دسترس

تمام روز هفته در ساختمان اداری شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری، در کنار شما هستیم، از خرید اینترنتی خود در سایت، لذت ببرید.

برای برطرف شدن سوالات خود در تمام حوزه های صنعت کفش، از شروع تولید تا راه اندازی خط تولید، تهیه دستگاه و لوازم مصرفی خود، حتما به این بخش از سایت مراجعه کنید.

j

همیشه در کنار شما هستیم

با تلاش مدیران مجموعه شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری، امیدواریم بتوانیم بهترین محصولات را در سریع ترین زمان ممکن، در اختیار شما قرار دهیم
g

اطلاعات تماس شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری

تلفن تماس: ۰۲۱۵۶۳۹۲۴۵۹ - ۰۲۱۵۶۳۹۳۰۶۷
آدرس :تهران، جاده ساوه، بعد از سه راه آدران، رباط کریم، شهرک صنعتی نصیرآباد، نبش خیابان ابن سینا و صنعت، پلاک ۸، قطعه M۱.

r

درخواست همکاری

برای ارسال درخواست همکاری در فروش، میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن های شرکت، در تماس باشید.

e

پشتیبانی

در صورت وجود هر سوال و مشکل قبل از خرید در سایت و مشکلات پشتیبانی، میتوانید با شماره تلفن پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۵۶۳۹۲۵۰۵ - ۰۲۱۵۶۳۹۲۴۷۹ در تماس باشید.