(( ویژگی های شاخص در انتخاب ماشین سازی پی یو صنعت نظری ))
1-تنوع و کامل بودن ماشین الات (این تنوع علاوه بر آنکه طیف گسترده ای از مشتریان را در صنایع مختلف کشور پوشش می دهد و به هر مشتری امکان می دهد تا دستگاه متناسب با تولید و سرمایه گذاری اولیه که مدنظر دارند انتخاب کند ) لازم بذکر می باشد که این شرکت اقدام به ساخت دستگاه اقتصادی با مبلغ پایین تر و با قطعات مرغوب نموده تا همه علاقه مندان به تولید در صنعت کفش بتوانند از امکانات لازم برخوردار گردند.
2- داشتن انبار قطعات کامل (کلیه قطعات یدکی که مورد نیاز مشتریان می باشد کدبندی شده که در صورت نیاز آنها در اسرع وقت برای آنها ارسال می گردد لازم بذکر می باشد که این واحد تولیدی هیچگونه دغدغه ای در خصوص وارد نمودن قطعات اروپایی نداشته و قطعات خود را تا دوسال ، پیشاپیش تامین می نماید
بیشتر بخوانید

دستگاه پی یو ارزان قیمت

دستگاه پی یو ارزان قیمت

دستگاه تزریق پی یو گرید B

آمار بازدید 1415

 

دستگاه پی یو ارزان قیمت

 

خبر مهم

طی چند سال اخیر در صنعت کفش بحث شکستن زیره پی یو بسیار به گوش می رسد و حتی متاسفانه چنین جا افتاده که شکستن زیره پی یو امری طبیعی است ، در صورتی که اینطور نیست اگر گرید مواد پلی یورتان استفاده شده نسبت به زیره ،  درست انتخاب نشده باشد  و فرایند کار از قبیل : گرم کردن،  میکس کردن و همچنین دقت دستگاه پی یو در نسبت گیری و نوسان نداشتن دور پمپ ها و همچنین تجربه و دانش اپراتور دستگاه عوامل تاثیرگذار در تولید زیره با کیفیت خواهند بود . اما اگر یکی ازاین عوامل دارای اشکال باشد حتما شکست زیره اتفاق خواهد افتاد .

 آیا تاکنون  دقت نموده اید که چرا شکسته شدن زیره های تولید شده با دستگاه های استاندارد از جمله دستگاه های ساخت شرکت  پی یو صنعت نظری و دستگاه های ایتالیایی و دستگاههایی که کلیه استانداردها در آن رعایت شده به ندرت مشاهده می شود ؟! 

باتوجه به  شرایط و و تحریمات  و تورم موجود در اقتصاد کشور و همچنین گران شدن لوازم وقطعات اروپایی قابل استفاده در دستگاه پی یو که خود منجر به افزایش قیمت تمام شده  ماشین مربوطه می گردد ،  همین امر باعث پایین آمدن توان خرید تولید کنندگان نیز گردیده  که متاسفانه سراغ دستگاه ارزان قیمت رفته و  پس از تهیه آن با مشکلات و ضرر و زیان در تولید مواجه گردیده اند.

لازم بذکر است که با توجه به اظهارات تولیدگانی که برای خرید قطعات به هایپر پی یو صنعت نظری مراجعه می نمایند اعلام می دارند که با چنین مشکلاتی مواجه هستند و  ضایعات سنگین را در تولید روزانه خود متحمل می شوند ، این شرکت متاثر ازاین مشکلات که  چرا شخصی که در ابتدا با انگیزه و علاقه مند به تولید  بوده و جهت اشتغال زایی و ایجاد یک واحد تولیدی ، خود را  متحمل سختی جهت تهیه سرمایه اولیه نموده است باید با خرید یک دستگاه غیر استاندارد دچار چنین چالش هایی گردد و حتی با تولید زیره و یا کفش بی کیفیت به صنعت کفش ایران نیز لطمه وارد نماید ،  بدین صورت که اگر این واحد تولیدی محصول خود را به دیگر کشورهای همسایه صادر کند و زیره تولید شده طی یکماه زیر پای خریدار شکسته شود تاثیرش را بر اعتبار صنعت کفش ایران نیز خواهد گذاشت  بدین صورت که مصرف کنندگان خارجی نمیدانند در ایران تولیدکنندگانی با بهترین برند و تولید کفش با کیفیت وجود دارند ، بلکه آنها چیزی را می بینند که به اسم کالای ایرانی خریداری کرده اند در نتیجه صنعت کفش ایران زیر سوال رفته و همین امر مهم باعث گردیده که  ماشین سازی پی یو صنعت نظری از اوایل سال 1400 اقدام به ساخت دستگاه تزریق پی یو با گرید B  جهت استفاده مشتریانی که تمایل به خرید  دستگاه ارزان قیمت دارند بنماید .

 مزیتی که این شرکت برای مشتریان این دستگاه ها در نظر گرفته است  همان خدماتی می باشد که دستگاه گرید A  دارند  که دیگرهیچ کدام از  مشتریان  مشکل خدمات پس از فروش  و تهیه قطعات را نخواهند داشت چراکه هدف این شرکت پشتیبانی از کلیه تولید کنندگان و زحمت کشان این صنعت می باشد.  خاطر نشان می گردد که  مشتریانی که دستگاه گرید B  را تهیه نموده اند ، می توانند پس از چند سال استفاده از دستگاه اقدام به ارتقاء دستگاه خود با تغییر یکسری قطعات به دستگاه گرید A تبدیل نمایند. لذا لازم بذکر است که قیمت دستگاه گرید B این شرکت با قیمت های موجود در بازار بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه برای کلیه علاقه مندان به خرید این دستگاه ها می باشد

ضمانت و گارانتی دستگاه تزریق پی یو 

 دستگاه  گرید  B  (دستگاه پی یو ارزان قیمت) با 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش قابل ارائه به خریدار عزیز می باشد . 

دستگاه گرید A (دستگاه با لوازم ایتالیایی) دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد و همچنین پمپ های مواد ایزو و پلی یول استفاده شده در دستگاه گرید A از برند MVV ایتالیا بوده که در صورت نگهداری صحیح آن دارای 36 ماه گارانتی می باشد.

z

فروش کالای شما

اگر شما هم کالایی برای فروش دارید، حتما با تیم پشتیبانی وب سایت در تماس باشید و محصولات خود را در سایت، ارائه کنید.

v

ضمانت محصولات

تمام محصولات فروشگاه آنلاین شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری دارای ضمانت هستند، با خیال راحت در وب شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری خرید کنید.

c

ایده های جذاب فروش

اگر دنبال کالایی خاص هستید، اگر دنبال بهترین قیمت و تضمین کیفیت هستید، برای شما پیشنهاد ویژه داریم.

n

همیشه در دسترس

تمام روز هفته در ساختمان اداری شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری، در کنار شما هستیم، از خرید اینترنتی خود در سایت، لذت ببرید.

برای برطرف شدن سوالات خود در تمام حوزه های صنعت کفش، از شروع تولید تا راه اندازی خط تولید، تهیه دستگاه و لوازم مصرفی خود، حتما به این بخش از سایت مراجعه کنید.

j

همیشه در کنار شما هستیم

با تلاش مدیران مجموعه شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری، امیدواریم بتوانیم بهترین محصولات را در سریع ترین زمان ممکن، در اختیار شما قرار دهیم
g

اطلاعات تماس شرکت ماشین سازی پی یو صنعت نظری

تلفن تماس: ۰۲۱۵۶۳۹۲۴۵۹ - ۰۲۱۵۶۳۹۳۰۶۷
آدرس :تهران، جاده ساوه، بعد از سه راه آدران، رباط کریم، شهرک صنعتی نصیرآباد، نبش خیابان ابن سینا و صنعت، پلاک ۸، قطعه M۱.

r

درخواست همکاری

برای ارسال درخواست همکاری در فروش، میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن های شرکت، در تماس باشید.

e

پشتیبانی

در صورت وجود هر سوال و مشکل قبل از خرید در سایت و مشکلات پشتیبانی، میتوانید با شماره تلفن پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۵۶۳۹۲۵۰۵ - ۰۲۱۵۶۳۹۲۴۷۹ در تماس باشید.